ΦΙΛΙΑΤΡΑ ΜΕΣΣΗΝΙΑΣ

Δευτέρα 15 Μαρτίου 2010

Σφυγμομετρησεις.......

Το πεζοδρομιο ειναι παντα πηγη αληθειας. Ο πατερας μου με μεγαλωσε στο Ηρωδειο και στην Επιδαυρο, και ως παιδι με ειχε παντα κοντα του με τους "μεγαλους" ετσι ωστε τα ακουσματα πειρας και ωριμοτητας να γινονται ψυχικες εγγραφες του μικρου Ανδρεα.
Θυμαμαι την εποχη της αποστασιας που γινοταν χαμος απο πορειες και απεργιες, φιλους του πατερα μου να λενε στην Επιδαυρο λιγο πριν αρχισει ο ...ΠΡΟΜΗΘΕΑΣ ΔΕΣΜΩΤΗΣ. : Δεν το φοβαμαι το πεζοδρομιο, εκει καταλαβαινεις τον παλμο της Ελλαδας, το χτυποκαρδι του λαου. Ο (τοτε) μικρος Ανδρεας το κρατησε αυτο σαν ψυχικη εγγραφη και σημερα θεση και ασκηση.
Τα συναπαντηματα στο δρομο μου λενε οτι οι Ελληνες στο 97% εχουν καθαρο μυαλο και αντιλαμβανονται πληρως την ΑΠΑΤΗ ΤΩΝ ΕΥΡΩΚΡΑΤΩΝ. Το 3% ειναι η γνωστη παντα φαλαγγα που μου απευθυνεται επιθετικα λεγοντας ΕΜΕΙΣ ΕΙΜΑΣΤΕ ΜΙΑ ΜΙΚΡΗ ΧΩΡΑ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΑΛΛΟΙΩΣ ...καταλαβες. Αυτο το θυμωμενο ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ επισημαινει οτι δεν εχω να κανω με 3% φοβισμενων ανθρωπων που θελουν κουραγιο και γνωση, αλλα με 3% των ανθρωπων που απο δικο τους ψυχικο ελλειμμα εντασσονται παντα στη 5η Φαλλαγγα. Ειναι οι ιδιοι χαρακτηρες που συγκροτησαν την κυβερνηση των δωσιλογων της Γερμανικης κατοχης, οι ιδιοι χαρακτηρες με το φρουραρχο Αθηνων που περιχαρης (υπαρχουν φωτο) παρεδωσε την Αθηνα στους Γερμανους.
Λιγο πριν, οταν οι Γερμανοι μπηκαν απο την προδωμενη Σερβια, ο τοτε πρωθυπουργος Κορυζης αυτοκτονησε γιατι δενμπορουσε να παραδωσει την Ελλαδα, και το ιδιο εκανε και η Πηνελοπη Δελτα.
Να θυμαστε οτι παντα υπαρχουν δωσιλογοι και προδοτες που θα επιμενουν να λενε Η ΕΛΛΑΔΑ πρεπει να υποταχθει....καταλαβες?
Εγω και βεβαια καταλαβα, οτι εχω μπροστα μου την 5η φαλλαγγα που ειναι μονο το 3% των Ελληνων. το 97% ειναι οι παντα ΕΛΕΥΘΕΡΟΙ ΑΓΩΝΙΖΟΜΕΝΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια: