ΦΙΛΙΑΤΡΑ ΜΕΣΣΗΝΙΑΣ

Σάββατο 26 Μαρτίου 2011

ΤΙ ΕΙΝΑΙ Η ΑΓΑΠΗ


Γιατι η εποχη μας ειναι αντι-ερωτικη? Γιατι υπαρχει μοναξια? Γιατι μερα γιορτης αξιολογοι Ανθρωποι, περνουν το πρωινο τους Μονοι μεσα σε αν πολυβουο μαγαζι που δεν εχει καθισμα ελευθερο? Γιατι το προσωπο που θα θελαμε να ειμαστε μαζι, ειναι τοσο κοντα και τοσο μακρια? Γιατι ακομα και στην αγκαλια μας "η αλλη πλευρα" βρισκεται... αλλου?
Ο Ανθρωπος γεννηθηκε για να αγαπαει, για να βρισκει το τερι του, για να γινεται ΕΝΑ. Ομως η...εξουσια μεταλλαξε τον Ανθρωπο σε ..ΑΤΟΜΟ . Σε ιδιοτη (idiot=ηλιθιο), που ενδιαφερεται μονο για τον εαυτο του και ουσιαστικα γινεται ψυχικα ΑΝΙΚΑΝΟΣ να αγαπησει.
.
ΑΓΑΠΗ ΣΗΜΑΙΝΕΙ "ΕΝΤΑΣΣΩ ΤΟΝ ΕΥΑΤΟ ΜΟΥ ΣΤΗ ΣΧΕΣΗ" . Εκει χωρις να με ρωτησει, με οδηγει η αγαπη, ΣΕ ΜΙΑ ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΕΠΙΛΟΓΗ ΠΑΡΑΧΩΡΗΣΗΣ ΤΗΣ ΚΥΡΙΑΡΧΙΑΣ ΤΗΣ ΥΠΟΣΤΑΣΗΣ ΜΟΥ, ΣΤΗΝ ΝΕΑ ΥΠΟΣΤΑΣΗ ΤΩΝ ΔΥΟ ΠΟΥ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΕΝΑ.
.
Τα "ΑΤΟΜΑ" , ΔΕΝ ΕΝΤΑΣΣΟΥΝ ΤΟΝ ΕΥΑΤΟ ΤΟΥΣ ΣΤΗ ΣΧΕΣΗ. Η πληση εγκεφαλου της εποχης του "εγω", επιτασσει περιχαρακωση στο "εγω". Η αγαπη ενδιαφερει... αλλα απλα σαν ειδος για καταναλωση. Ειναι ενα ..."θελω να με αγαπας" αλλα δεν θα σ αγαπω εγω. Εσυ θα αγαπας εμενα και εγω θα αγαπαω τον ευατο μου.
Το Ατομο, το "εγω" , απαξιωνει και ευτελιζει την αγαπη. Την χειριζεται σαν "αντικειμενο" προς χρηση. Η αγαπη γινεται ενας ευτελης αυνανισμος με εργαλειο το σωμα του αλλου και τα ατομα το ονομαζουν αυτο "σεξ", που μετατρεπεται σε μηχανιστικη λειτουργια στιγμιαιας ηδονης, ... Ανυποπτοι οτι ο Ερωτας ειναι ενωση ψυχων, ενωση συναισθηματος με "υπερχυλιση" στην........ αρπαγη των σωματων, και κραταει για παντα. Ο Ερωτας, ακολουθει αντιθετο ρευμα με τον Βαρκαρη του Αχερωντα, και κανει δυο θνητους Ανθρωπους, ΕΝΑΝ, ΑΘΑΝΑΤΟ στην αιωνιοτητα.

Αγαπη σημαινει : ΟΛΟΣ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΕΙΣΑΙ ΕΣΥ. ΑΓΑΠΗ ΣΗΜΑΙΝΕΙ : ΟΙ ΔΥΟ ΕΧΟΥΜΕ ΜΙΑ ΥΠΟΣΤΑΣΗ, ΥΠΑΡΧΟΥΜΕ ΚΑΙ ΕΝΕΡΓΟΥΜΕ ΣΑΝ ΕΝΑ.

Τα υπολοιπα "επιχειρηματα" και στερεοτυπα της εποχης, στηριζουν και αναπαραγουν το ΧΩΡΙΣΤΑ. Δημιουργουν και αναπαραγουν τα ..Ατομα που οποτε αγαπηθουν, επιχειρουν "να ενταξουν την αγαπη στο Ατομο τους" , αντι να ενταξουν τον ευατο τους στη Σχεση, στην αγαπη. Θελουν να αγαπιουνται αλλα ειναι ανικανοι να αγαπουν.
Το Ουσιαστικο "Χωρια" καταλειγει απο μονο του στο Χωρισμο , στη μοναξια, στο Διαζυγιο, και στο ΧΑΟΣ στην ψυχη του Ατομου, που θα ζητα αλλα δεν θα βρισκει ποτε την αγαπη που δεν θα βρεθει (δικαιωθει) ποτε οσο το "εγω" και το Ατομο , συνθετουν τον αναπηριαμενο Ανθρωπο του Χωρια , με πεισμα εναντια στο ΜΑΖΙ και το ΕΝΑ.
.
Αγαπη θα πει "εντασσω ολοκληρωτικα τον ευατο μου στη σχεση, στην καινουργια Υποσταση των Δυο Ανθρωπων που γινονται ΕΝΑ". Εδω υπερτερο ΑΓΑΘΟ ειναι η Αγαπη, το Ενα, Το εγω χανεται με την ελευθερη βουληση της Αγαπης.

Ευτελισμος της Αγαπης Σημαινει "εντασσω την σχεση στον ευατο μου" . Εδω "Υπερτερο "Αγαθο" ειναι το εγω μου. και η αγαπη της αλλης πλευρας ειναι "αντικειμενο προς καταναλωση", και οπως καθε αντικειμνο προς καταναλωση, χρησιμοποιειται, αναλισκεται και τελικα... αποδραμει.
......Και αυτοι που αναζητουν ετσι την αγαπη, ουσιαστικα αναζητουν και βρισκονται παντα μεσα σε εικονικες, μηχανιστικες και "αδιεξοδες σχεσεις"...
.
Προφανως εμεις, η εποχη μας , δεν ειμαστε αυτοι που ανακαλυψαμε την αγαπη. Απλα η εποχη μας εχει αναγαγει τον ευτελισμο της σε κοινη πρακτικη.

Καθηγητης Ανδρεας Αθηναιος




Δεν υπάρχουν σχόλια: