ΦΙΛΙΑΤΡΑ ΜΕΣΣΗΝΙΑΣ

Παρασκευή 17 Ιανουαρίου 2014

ΤΟ ΧΡΗΜΑ..... Η ΔΡΑΧΜΗ



ΤΟ "ΧΡΗΜΑ" 
ΕΙΝΑΙ  
"ΕΝΔΙΑΜΕΣΟ ΕΡΓΑΛΕΙΟ ΑΝΤΑΛΛΑΓΗΣ"

Καθηγητης Ανδρεας Αθηναιος

Lindback Award Distinguished Teaching

University Of Pennsylvania
Case Western Reserve University





Το Χρημα ειναι μεσο συναλλαγής. Ακριβεστερα, ειναι μεσο "Ανταλλαγης". Ειναι ενα (α) "ΜΕΤΑΦΕΡΟΜΕΝΟ" και (β) "ΜΕΤΑΒΙΒΑΖΟΜΕΝΟ" "Barter". Οποιαδηποτε μεταβολη τοπυ ρολου του αυτου, ειναι ΠΑΡΕΜΒΟΛΗ και ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ στην Ελευθερη Οικονομια, και ουσιαστικη χειραγωγηση, η και πληρη καταλυσση της.



Για να διατηρησει το Χρημα την Ιδιοτητα του αυτη, πρεπει ιδιοκτητης του να ειναι η Μακρο-Οικονομια, δηλ Ο Λαος, δηλ το Κρατος, μεσα απο την ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ, που εχει και την μοναδικοτητα να δημιουργει χρημα και μεσα απο το εκδοτικο προνομιο.


Οποιαδηποτε παρεμβαση η αλλαγη στην ιδιοσυστασια και στην αποστολη του Χρηματος, αποτελει παρεμβαση και καταλυση της Ελευθερης Οικονομιας. Εαν το Χρημνα Μετατραπει σε ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ ΣΥΝΝΑΛΛΑΓΗΣ, και ταυτοχρονα απεμπολιθει το Κυριαρχο Δικαιωνα της Κοινωνιας ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙ ΧΡΗΜΑ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΤΟ ΧΡΩΣΤΑ ΣΕ ΚΑΝΕΝΑ, εαν δηλ. ιδιοτικοποιηθει η ιδιοκτησια του Χρηματος και του εκδοτικου προνομιου τοτε δεν υπαρχει πλεον ελευθερη οικονομια, ενω ταυτοχρονα γινεται μια ΔΙΑ ΤΗΣ ΒΙΑΣ ΠΑΡΕΜΒΟΛΗ ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΤΟΝ ΑΓΟΡΑΣΤΗ ΚΞΑΙ ΣΤΟΝ ΠΩΛΗΤΗ/ΠΑΡΑΓΩΓΟ απο τους οποιους αφαιρειται αξια απο την ανταλλαγη, καταστρεφοντας την Ελευθερη Βουληση τους.


Η δεοντολογια της ΕΛΕΥΘΕΡΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ μονο μεσα απο ΚΡΑΤΙΚΟ ΝΟΜΙΣΜΑ (και για την Ευρωπη που δεν ειναι "κρατος" οπως οι ΗΠΑ) μονο μεσα απο ΕΘΝΙΚΑ ΝΟΜΙΣΜΑΤΑ μπορει να υπαρξει ελευθερη οικονομια.

Αλλως, εχουμε μια επαναληψη του Γερμανικου Μηχανισμου της ΚΑΤΟΧΗΣ, οπου η ιδιοκτησια της Δραχμης ηρθε στην ΚΥΡΙΑΡΧΙΑ των ΚΑΤΑΚΤΗΤΩΝ ΝΑΖΙ, και μεσα απο αυτην αφαιρεσαν πορους απο την Ελλαδα και τους Ελληνες.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΕΑΝ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΡΑΤΙΚΟ (ΕΘΝΙΚΟ) ΝΟΜΙΣΜΑ.

ΑΥΤΗ Η ΔΕΟΝΤΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ Η ΑΞΙΑΚΗ ΒΑΣΗ, ΤΕΚΜΗΡΙΩΝΕΙ ΟΤΙ ΤΙ ΧΡΗΜΑ ΕΙΝΑΙ ΔΗΜΟΣΙΟ ΑΓΑΘΟ.

.....Οι Αραβες που δεν αποδεχονται ουτε την εννοια του Τοκου, εχουν βαθεια δεοντολογικη βαση

Καθ. Ανδρεας Αθηναιος