ΦΙΛΙΑΤΡΑ ΜΕΣΣΗΝΙΑΣ

Πέμπτη 9 Οκτωβρίου 2014

ΟΙ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ-(ΕΙΣ) ΤΟΥ ΟΝΕΙΡΟΥ ΠΟΥ ΕΙΧΑΜΕ ΚΑΤΑΦΕΡΕΙ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΟΥΜΕ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ




Οσοι με γνωρισαν ξερουν οτι ειμαι ερωτευμενος με την Ελλαδα και καθε τι Ελληνικο. Εξ αλλου αυτο μου ειχαν γραψει η συμμαθητες μου στον "εφηβο" το περιοδικο του  Σχολειου μας, οταν αποφοιτησαμε. Αυτονοητο οτι ειμουνα και ειμαι "ερωτευμενος ""ακομα και με τις λακουβες" αυτου του τοπου, και φυσικα με το ΕΛΛΗΝΙΚΟ με την ΟΛΥΜΠΑΚΗ και με καθε "οντοτητα" που ζωντας μαζι της, μου εκανε ψυχικες εγγραφες, και μου δημιουργησε ψυχικο κραδασμο και ψυχικη αναταση. Χαρη στον Πατερα μου ΠΕΡΣΕΑ ΑΘΗΝΑΙΟ που με μυησε στο Φως, εχω την ευτυχια να ζω την Ελλαδα σε ολο το μεγαλειο του "αυλου αγαθου της". Που σημαινει σε ολο της τον ερωτισμο.

Η ζωη ειναι κατι πολυ περισσοτερο απο μια μηχανιστικη λειτουργια με κινητηριο αναλωσιμο (καυσιμο) το θυμικο και την καρκινικη ενεργοποιηση των ευτελων "παθων" που μαλιστα αποτελουν τα συμπτωματα η και τις ασθενειες του ανθρωπινου ειδους.

Ετσι καθε φορα που ταξιδευα με την ΟΑ412 για να ελθω στην Ελλαδα, αισθανομουνα οτι η ΟΛΥΜΠΙΑΚΗ με κρατουσε στην Αγκαλια της, ενω καθως το Β747  ..με πετουσε αναμεσα και πιο ψηλα απο τα αστερια, η Ελλαδα και η Ολυμπιακη μου τραγουδουσε..... 





Η ζωη ειναι κατι πολυ περισσοτερο απο μια μηχανιστικη λειτουργια με κινητηριο αναλωσιμο (καυσιμο) το θυμικο και την καρκινικη διαταραχη των ευτελων "παθων" που μαλιστα αποτελουν τα συμπτωματα η και τις ασθενειες του ανθρωπινου ειδους.

Αν κοιταξουμε τα τελευταια 20 Χρονια, η ΝΕΑ ΤΑΞΗ ΠΡΑΓΜΑΤΩΝ με την σοφιστια και τα απατηλα επιχειρηματα του "εκσυγχρονισμού" και μια ανευ προηγουμενου χειραγωγηση και βιασμο της Ανθρωπινης σκεψης, γκρεμισε καθε τι που ειχαμε καταφερει απο ονειρο να το κανουμε πραγματικοτητα.
ΔΙΕΛΥΣΕ ΤΗΝ ΟΛΥΜΠΙΑΚΗ, ΡΙΜΑΞΕ ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ, ΕΚΠΟΙΗΣΕ ΤΗΝ ΕΘΝΙΚΗ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑ και μαλιστα με την χυδαια επιχειρηματολογια οτι "αυτο ειναι καλο" και θα επρεπε να το ειχαμε κανει προ πολλου. Οτι αυτο που ειχαμε πετυχει δεν μας αξιζε, οτι ηταν κλεμμενο , οτι ηταν "δανεικο" και τωρα πρεπει να το επιστερεψουμε και μαλιστα με τοκο , χανοντας τα ολα.
Η Εκπορνευση της Χειραγώγησης σε ολο της το Μεγαλειο. 

ΟΙ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΕΙΣ  ΤΟΥ ΟΝΕΙΡΟΥ ΠΟΥ ΕΙΧΑΜΕ -ΜΕ ΤΟ ΣΠΑΘΙ ΜΑΣ -ΚΑΤΑΦΕΡΕΙ ΝΑ ΖΟΥΜΕ ΩΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ
ΕΠΕΙΔΗ ΟΜΩΣ ΤΟ ΚΑΚΟ ΕΧΕΙ ΕΝΣΩΜΑΤΩΜΕΝΑ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΗΣ ΑΥΤΟΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗΣ ΤΟΥ, ΤΟ ΤΕΡΑΣ ΠΟΥ ΚΑΤΕΣΤΡΕΨΕ ΚΑΙ ΚΑΤΑΣΤΡΕΦΕΙ ΤΑ ΠΑΝΤΑ  ΘΑ ΚΑΤΑΡΡΕΎΣΕΙ. Ο ΑΡΜΑΓΕΔΩΝΑΣ ΘΑ ΨΟΦΉΣΕΙ, Η ΕΠΟΧΗ ΤΟΥ ΣΚΟΤΑΔΙΣΜΟΥ ΘΑ ΤΕΛΕΙΩΣΕΙ ΚΑΙ ΘΑ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕΙ ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ. 
ΑΥΤΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΚΥΚΛΟΣ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΙΣΜΩΝ.........